aarrow-animation-downarrow-background arrow-down arrow-left arrow-rightarrow-upcheck check chevronArtboard full half image_text Afbeelding + tekst image Afbeelding minusnotification-closepause-solidplay-arrow plusradio search-glass third Video bekijken

Als één sterk merk naar buiten

Klant
Menso
Uitdaging
Hoe brengen wij consequent één uitstraling en verhaal naar buiten?

Een killermerk door iedereen gedragen

Een sterk merk wordt niet zomaar geboren. Dat vergt consistentie en commitment van iedereen in de organisatie! 

We hielpen Menso met het consequent uitdragen van hun merk. Eerst door de huisstijl aan te pakken en het verhaal krachtig neer te zetten. Daarna door het merk bij alle collega’s te introduceren. Dat werkt!

Stijl bij de horens vatten

Van oubollig naar fris. We gaven de huisstijl een opfrisbeurt en scherpten het copy concept aan (hoe het merk praat). 

Jouw Menso 

Je grootste supporters zijn je eigen mensen. Tenminste, als ze fan zijn van je! In twee fysieke workshops, een e-learning en communicatiekaart maakten Menso-collega’s kennis met Menso 2.0. En lieten we collega’s nadenken over welk gedrag en communicatie past bij het merk Menso.

Het resultaat? Een flinke fan-base.

E-learning

De e-learning over het merk Menso is een vast onderdeel als je start bij Menso. Leuker starten bestaat niet! En zo bouwt Menso aan haar fan-base. 

 

Communicatiekaart

Alle collega’s hebben een kaart met basisregels voor communiceren. Die pak je er zo bij! Zo kan iedereen communiceren als Menso.

 

Menso staat weer als een huis

Sterk, op een stevig fundament. Want je marketing en communicatie-afdeling kan zo hun best doen, er gaat niks boven collega’s die het merk helpen uitdragen. Samen bereik je méér. 

Impact maken met Tijd voor Elkaar

Grolsch

Interne campagne voor het werven van vrijwilligers
Stralen van Amsterdam tot Madrid

Solar Today

Ontwerppartner voor online en offline middelen
Dit is een test
Video bekijken
Bekijk case
Bekijk bericht
Bekijk pagina
Google maps