7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
Als je voortgezet onderwijs in de regio Hardenberg, Coevorden en omstreken zegt, zeg je De Nieuwe Veste. Een kleinschalige openbare school waar je kunt leren op een manier die bij jou past. Want iedereen is anders. En daar is ruimte voor bij De Nieuwe Veste. Je mag hier gewoon jezelf zijn! Wat heerlijk.
Die boodschap wilde de school verspreiden in een wervingscampagne voor nieuwe leerlingen.
Het verhaal van De Nieuwe Veste staat als een huis. Leren op een manier die bij je past. Iedereen is anders en daar is aandacht voor. Ze vroegen onze hulp om die boodschap over te brengen op potentiële leerlingen in een toffe wervingscampagne.
We zijn ons gaan verdiepen in de doelgroep. We spraken leerlingen die nu op de Nieuwe Veste zitten over de reden dat ze voor De Nieuwe Veste kozen. Daar kwam onder andere uit dat ze het kleinschalige heel fijn vinden en de ruimte die ze krijgen om hun talenten te ontwikkelen. Voor ons, naast het verhaal en wensen vanuit De Nieuwe Veste, voldoende input om mee aan de slag te gaan!
Het uitgangspunt van de campagne werd ‘thuis’. Bij De Nieuwe Veste kom je namelijk écht thuis. Het voelt als een warme huiskamer, maar dan met schoolborden en boeken. En geloof het of niet, ze hebben zelfs een echte huiskamer op school! Hoe cool is dat? In ’thuis’ komt het kleinschalige karakter terug en de ruimte voor individuele aandacht.
In fotografie wilden we leerlingen terug laten komen, maar niet in een standaard schoolsetting. We legden de focus op hun talenten. Want bij De Nieuwe Veste kun je zijn wie je bent en doen waar je gelukkig van wordt. Wat je talent ook is, het maakt niet uit. Bij De Nieuwe Veste krijg je alle ruimte om te groeien en te bloeien. De campagne kreeg een eigen uitstraling en beeldmerk binnen De Nieuwe Veste huisstijl. Het dakje boven Thuiskomen komt vanuit het logo. Herkenbaar, maar eigen!
Lindsay Dobbe-Ties, Marketingadviseur VILLA5
We maakten een plan voor de verspreiding van de campagne. Met de juiste mix aan off- en online middelen. Een concreet en strategisch plan voor de inzet van middelen. En een heldere planning wanneer er wat ingezet moet worden. Het resultaat? Ramvolle open dagen!