7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
Hoe gaaf, elke werknemer bij Grolsch krijgt tijd om vrijwilligerswerk te doen. Iets bij te dragen aan de maatschappij! Dit doen ze volgens het wereldwijde RE:CONNECTION kader.
Om dit onder de aandacht te brengen bedachten we voor Grolsch een interne vrijwilligerscampagne. Tijd voor elkaar!
De nieuwe slogan van Grolsch luidt: Tijd voor Grolsch, Tijd voor Elkaar. In de vrijwilligerscampagne haken we daar op in. Want je inzetten voor een ander is ook tijd voor elkaar! De slogan van de campagne luidt:
Tijd voor Elkaar: maak van jouw werkdag een helpdag!
Belangrijke pijlers in de campagne:
De uitstraling van de campagne kreeg een unieke look en feel. Herkenbaar vanuit de primaire Grolsch kleur groen, maar opvallend anders. Met daarin veel authentieke beelden die samen, verbinding en enthousiasme uitstralen. En niet onbelangrijk, we hebben echte Grolsch medewerkers, uit alle lagen van de organisatie, in beeld gebracht!
Goed voorbeeld doet volgen
Als je collega meedoet, wil jij ook toch?! Mensen zijn van nature volgers. Helemaal als iemand hoger op de ladder je voorgaat. We zorgen dat iedereen in de organisatie van de campagne weet en actief meedoet! Volg het juiste voorbeeld.
Zien = weten, weten = actie
Zonder kennis geen actie. Daarom is de campagne overal zichtbaar waar collega’s te vinden zijn. Van de kantine tot de WC en de parkeerplaats. Zien = weten en daar begint actie.
Infecteren met ’t juiste virus
Succes is leuk. Succes is positief. Van succes word je blij, daar wil je aan meewerken. Daarom delen we zoveel mogelijk successen en laten we zien wat de campagne oplevert. Zo worden collega’s geïnfecteerd met het succes-virus. ‘Dat wil ik ook!’ We delen: