7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
Vitalr kreeg een nieuwe website. Een samengevoegd platform, want de merken Fizie (arbodienstverlener) en Vitalr (HR- en strategisch adviseur) gingen samen verder onder: Vitalr. Aan ons de taak om de content van beide websites naar één te brengen. Als een logisch geheel! En te helpen met de communicatie rondom de overgang. And we did!
Eerst legden we de tone of voice van het nieuwe merk Vitalr vast in een copy kaart. Een handige kaart met afspraken, richtlijnen en regels, speciaal voor alle teksten van Vitalr. Inclusief Boilerplate (vaste beschrijving over het merk), oneliners en voorbeeldteksten. Een fijn houvast voor het nieuwe merk!
We stelden de pay-off voor: Alles voor jouw personeel. Met een dubbele betekenis. Nu de twee merken samen zijn, regelt Vitalr namelijk echt álles voor jouw personeel. En vanuit oprechte betrokkenheid haalt Vitalr ook alles uit de kast voor personeel. Een pay-off die eigenlijk alles samenvat. Duidend en pakkend!
De twee merken hadden eigen diensten. Die moesten opgefrist en herschreven worden in de nieuwe tone of voice. En overgezet worden naar het nieuwe platform van Vitalr. Het project had een strakke deadline, dus we richtten een goed en vooral strak proces in. Vitalr werkte zelf ook super goed mee. Het resultaat? Alle teksten op tijd klaar en de website gevuld!
Ons advies was om de boodschap van de samenvoeging van de 2 merken in een leuke vorm te gieten. We kwamen uit op een video voor klanten. Waarin we de overgang en keuze uitleggen. Verder hielpen we met informatiemails. Bekijk de video hieronder!
“De samenwerking met VILLA5 was heel fijn. Er was commitment van beide kanten, afspraak was afspraak! Met wat er is opgeleverd zijn we ontzettend blij. De copy kaart en teksten passen veel meer bij ons dan wat het was. Beter te begrijpen én we stralen nu uit wie we zijn!”
Amelia Harbers (procesmanager Vitalr)