7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
HOE BEDENK JE HET. Het creatief concept is de doorvertaling van je merkstrategie naar beeld. Dus, hoe je merk eruitziet. Waarin wie je bent en wat je vertelt zichtbaar en voelbaar is in hoe je jezelf presenteert. We ontwikkelen een uniek concept voor jouw merk!
Een pretpark met een hele corporate en zakelijke uitstraling. Of een 5-sterrenhotel dat van de daken schreeuwt. Waarschijnlijk vliegen je wenkbrauwen omhoog. Het komt niet heel geloofwaardig over. Nou zijn dit nogal extreme voorbeelden, maar hoe je je presenteert en wat je uitdraagt is belangrijk voor hoe je overkomt. En het moet bij je passen. Wij zorgen voor jouw merk dat het klopt. Dat hoe jij je presenteert perfect aansluit bij wie je bent. Een geloofwaardige verschijning!
Het creatief concept is de juiste creatieve doorvertaling van jouw merkverhaal naar beeld. Het bestaat uit een unieke insteek (ook wel ‘creatief haakje’ genoemd). Met daarbij de visuele uitstraling van je merk (hoe je eruitziet).
Wij zijn goed in haakjes waaraan alleen jij jouw jas kan ophangen.
Elk sterk merk heeft een goed en uniek creatief concept. Het haakje/idee/insteek is uniek en bepaalt de uitstraling en uitingen van een merk. Het gaat verder dan alleen het kiezen van kleuren, lettertypes en vormen. Er zit een onderbouwd verhaal achter, dat je in alles terug voelt. Het is belangrijk dat het creatief concept aansluit bij je merkstrategie en het juiste gevoel oproept bij je doelgroep.
Naast het creatief concept ontwikkelen we vaak een copy concept. Daarin leggen we vast hoe je merk praat, passend bij wie je bent. Denk aan gevoel, tone of voice, koppen en oneliners. Zo sluit beeld en tekst naadloos op elkaar aan en versterken ze elkaar. Een complete merkbeleving die past bij jou!
Kan jij ze allemaal afvinken? Nee? Laat ons met ideeën komen!