7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
7511 JJ
7316 AA
7771 JA
9401 BB
Hoe je praat en schrijft is per organisatie verschillend. Het is net als bij mensen, afhankelijk van je karakter en wie je bent. In een copy concept leggen we vast hoe jouw merk praat, aansluitend en passend bij je merkstrategie. Dit zorgt voor jouw uniekheid. Daarmee versterk je je positionering!
Met het copy concept leggen we vast hoe je merk praat. Het bevat richtlijnen voor het schrijven van teksten en beschrijft jouw manier van communiceren: de creatieve insteek. Zodat jouw teksten uniek zijn voor jouw merk.
Dit leggen we vast in een praktisch document. We beschrijven het gevoel in communicatie, communicatiepijlers, tone-of-voice, gebruik van je of u en een creatieve insteek passend bij jouw merk. Denk aan de manier waarop koppen uitgewerkt zijn, een rode draad die overal in voelbaar is of creatieve toepassing van quotes. Ook maken we een aantal voorbeeldteksten.
Het copy concept geeft houvast en consequentie. Iedereen in de organisatie heeft hiermee duidelijke en handige richtlijnen voor communiceren. Zo draag je je merk consequent uit!
Het copy concept is het verlengde van de visuele uitstraling. Hoe je eruit ziet en hoe je praat vullen elkaar aan en versterken elkaar. Samen zorgen ze voor een nog krachtigere herkenbaarheid van je merk. Jouw identiteit straal je uit in beeld en woord.